Udvidelse mod øst 

Skrevet af Sofie Sejersen, Marketingchef, d. 19.09.2018

Opkøbet af det digitale bureau SpotOn Marketing skal bidrage til at styrke Søgemediers tilstedeværelse i hovedstaden og på Sjælland yderligere. Og så skal det give os nogle nye, smarte redskaber, som vores kunder får glæde af. 

Tættere på kunderne

Med opkøbet af SpotOn Marketing øges antallet af erhvervsrådgivere og marketingkonsulenter betragteligt, og platformen i København bliver dermed endnu større. 

”Vi har rigtig mange kunder på Sjælland og i hovedstadsområdet og efterspørgslen stiger fortsat. Og hvis behovet for vores tilstedeværelse er der, bør vi også handle på det,” understreget Allan, stifter og CEO hos Søgemedier.  

Mange af vores kunder har samlet hele paletten af deres markedsføring hos os, og de har brug for at være i tæt dialog med deres tilknyttede konsulenter. En efterspørgsel vi nu i endnu højere grad efterkommer.

En anderledes virksomhed

Søgemedier har tidligere opkøbt Facebook-virksomheden Deskwolf samt Hazzlefree i københavnsområdet, men vi har længe været på udkig efter en lidt større spiller, der kunne bidrage yderligere til væksten.

”Jeg ser et kæmpe uudnyttet potentiale i primært København, og så ønsker jeg at rykke tættere på kunderne. SpotOn Marketing, der er et anerkendt navn i branchen, sigter efter det samme segment som Søgemedier, men de har nogle anderledes redskaber og systemer at trække på, som vi kan drage nytte af”, udtaler Allan.

SpotOn Marketing står bag det roste SpotOn Live, der giver virksomheder mulighed for at måle effekten af deres markedsføring i ét og samme system. Et brugervenligt system, vi glæder os rigtig meget til at præsentere for vores kunder.

 

Bureau med visioner 

SpotOn Marketing blev stiftet i 2011 af Simon Salomonsson, der havde en vision om at hæve niveauet for online marketing hos lokale virksomheder. I dag har virksomheden 40 ansatte, 500 kunder og er Gazelle-virksomhed.

Simon og medejeren Søren Andersen står stadig i spidsen for SpotOn Marketing, og medarbejderne fortsætter med at skabe gode, digitale resultater for kunderne. På sigt ændrer virksomheden navn og bliver en integreret del af Søgemedier A/S, lige som det har været tilfældet med de andre danske opkøb.