Personlig vinkel på Facebook giver tillid og kunder i butikken

Før samarbejdet med Pernille fra Søgemedier havde Anja fra Bailine på Nykøbing Falster hverken tid eller overskud til at markedsføre sig på Facebook.

Med Pernilles hjælp har Bailine fået en tidssvarende, personlig og professionel Facebook-profil. Resultatet er flere kunder i klinikken, nemmere kommunikation med såvel nye som gamle kunder og mere tid til det, der kræver Anjas opmærksomhed – nemlig hendes arbejde i klinikken.

Anja Risør

Bailine

I samarbejdet med Pernille har vi lavet flere konkurrencer på Facebook, og det har betydet meget for tilgangen til klinikken. Flere af vores kunder fortæller, at de har fundet os på Facebook.

Jeg har lagt mærke til, at jeg får mere respons på min Facebook-side end mine kollegaer, fordi jeg får professionel hjælp fra Pernille. Hun fortæller mig, hvornår det er bedst at lægge noget op på siden, og så er hun virkelig god til at gøre opslagene personlige. På Falster betyder det meget, at der er en personlig vinkel. Det skaber en tillid, som jeg kan mærke, når både nye og gamle kunder træder ind i klinikken.

Resultater

likes på én Facebook-konkurrence

kommentarer på én Facebook-konkurrence

delinger af én Facebook-konkurrence

Pernille Elbrønd Laursen (barsel)

Social mediekonsulent

Det er vigtigt at have en personlig Facebook-profil for at skille sig ud fra sine konkurrenter, der markedsfører sig på Facebook.

Man kan for eksempel gøre siden mere personlig med billeder fra dagligdagen på arbejdspladsen eller med skæve og anderledes opslag. Men det er lige så vigtigt, at kommunikationen er professionel og troværdig. Anja og jeg har i fællesskab ramt denne balance med stor succes!

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet