En billig form for markedsføring

Det er aldrig til at forudsige resultatet af en konkurrence, men der er ingen tvivl om, at man som virksomhed på en billig og effektiv måde kan blive eksponeret for sin målgruppe, så længe man formår at ramme deres interesse. Facebook er også et medie for brolæggere!

Bo kunne have valgt at udlodde et gavekort til byggemarkedet eller billetter til en forlystelsespark, men i samråd med konsulenten endte præmien altså med at blive Bos eget produkt. Noget vi til enhver tid anbefaler. Når det giver mening.  

Bo Kepp, brolægger

Brolæggermester Bo Kepp

Jeg måtte knibe mig selv i armen flere gange – konkurrencen har virkelig sparket røv! For min forretning har det betydet, at folk i mit nærområde nu ved, at jeg eksisterer. Flere af deltagerne fra konkurrencen har henvendt sig for at få tilbud.

 

Vi har fået ekstra travlt, og her er jeg ikke i tvivl om, at Facebook-konkurrencen har gjort sit til den øgede efterspørgsel. Det er jo helt vildt, at så mange har set min konkurrence, og det er jo i princippet alle potentielle kunder.

Resultater

nye likes på Facebook-siden under én konkurrence

kommentarer

delinger

Pernille Elbrønd Laursen (barsel)

Social mediekonsulent

Facebooksiden havde 89 likes, da konkurrencen blev igangsat d. 14. juni. På 24 timer havde siden 676 likes og der var allerede 1.000 kommentarer og likes på opslaget samt 624 delinger.

Konkurrencen rullede derudaf, og da der var brugt 25,- kr på boost af konkurrencen, stoppede vi annonceringen. Konkurrencen havde allerede opfyldt mere end Bos forventninger og den florerede fint organisk via delinger, likes og kommentarer.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet