Remarketingstrategi skaber en stærk kundebase

Casino Copenhagen befinder sig i en branche, hvor det er afgørende at få skabt en solid kundebase og ambassadører for virksomheden. Noget der bliver arbejdet målrettet mod med deres Facebook annoncering. Her er det eksempelvis muligt at henvende sig til folk, der har besøgt hjemmesiden inden for et bestemt tidrum eller som har interageret med et opslag på Facebook. På den måde henvender kasinoet sig til en relevant målgruppe.

Annoncering suppleret med en aktiv Facebook-side gør det muligt for kasinoet at afprøve forskellige opsætninger og budskaber og dermed finde ud af, hvad deres målgruppe reagerer på. Her har kanvasopslag, videoer og roterende annoncer været særdeles effektive, da budskaberne præsenteres i kreative og grafiske formater. 

Ricky Møller

Casino Copenhagen

Efter vi har indledt et samarbejde med Søgemedier, er vi blevet meget skarpere på vores Facebook-annoncering. Vi har fået en solid strategi med struktur og en rød tråd. Især vores remarketing er afgørende for os, da vi ønsker at henvende os til folk, der allerede har vist os interesse/tillid.

Med remarketing kan vi henvende os til en målgruppe, der allerede kender os og samtidig få spredt kendskabet til vores forskellige produkter såsom gruppebilletter, turneringer, gavekort og fødselsdage – og det har vi haft stor succes med. Jeg kommer løbende med ønsker til brug af billeder, og ellers bruger vores Facebook konsulent Pia den indsamlede data fra tidligere kampagner til at lave endnu mere fokuserede annoncer. 

Resultater

klar og stringent remarketing strategi

nåede personer på 3 mdr. i én kampagne

kr. i klikpris på Facebook

Pia Molin Lykkebo

Social mediekonsulent

Vi har arbejdet med en remarketingstrategi, hvor vi fokuserer på at ramme dem, der allerede viser interesse i kasinoet. Casino Copenhagen ønsker at værne om de kunder, de allerede har og derfor markedsføre sig til dem. Dermed har fokus været at skabe en stærk kundebase med tilbagevendende kunder og sociale ambassadører.

Vi har forsøgt at skabe kendskab og brande kasinoet ved at teste opsætningen af annoncer løbende. Det har været med forskellige målgrupper, formater, grafik, budskaber m.m. Det har givet os et langt bedre indblik i målgruppen og en bedre forståelse for, hvad der egentlig skal til for at ramme de rette folk. Også kanvasopslag samt konkurrencer på Facebook har været værdifulde for kasinoet og har resulteret i masser af omtale.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet