Tilpasset Facebook-annoncering rammer målgruppen

For Louise i Danbolig Køge har Facebook vist sig at være en effektiv måde at komme ud til en bred vifte af boligsøgende på. I samarbejde med sin Facebook-konsulent hos Søgemedier, Josephine, har Louise brugt Facebook til at annoncere sine boliger som supplement til de mere traditionelle boligannoncer i aviserne.

Annoncerne gør det nemmere for boligsøgende at finde relevant information og tage kontakt til ejendomsmægleren med det samme. Med en mere målrettet annoncering, der gør det muligt at henvende hver enkelt boligannonce til et unikt kundesegment, har Danbolig Køge forstærket interessen for sine boliger.

Louise Meldgaard

Danbolig Køge

Vores boligannoncer på Facebook har haft en rigtig god effekt. Allerede den første uge, vi var på Facebook, kunne vi se, at en af vores annoncer øgede trafikken på bygherrens hjemmeside med 50 %.

Jeg tror, at vi på Facebook rammer et særligt segment af vores målgruppe: dem, der måske ikke er decideret boligsøgende, men som bliver nysgerrige og begynder at overveje deres muligheder.

Resultater

klik på Facebook på 1 mdr.

nåede personer på 1 kampagne

i CTR

Vibeke Bargfeldt

Salgschef

Danbolig Køges annoncer på Facebook har to helt klare fordele. For det første er de målrettet et specifikt segment af Facebook-brugere, der kan have interesse i en ny bolig. Det betyder, at Louise ved, hvem annoncerne bliver eksponeret for. Det står i modsætning til boligannoncer i eksempelvis aviserne, hvor det er mere usikkert, hvem man når ud til.

For det andet er annoncerne på Facebook mere effektive, fordi de linker direkte ind til hjemmesiden, hvor man kan finde yderligere informationer og tage direkte kontakt med det samme.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet