Effektivt målretningsværktøj

Facebook har et meget effektivt målretningsværktøj, som Falke Markiser anvender til deres annoncering. Ud fra kategorier som blandt andet geografi, alder og specifikke interesser som hus og have er det muligt at ramme den ønskede målgruppe - omkostningseffektivt. 

Facebook annoncerne giver desuden indsigt i, hvem der viser interesse for markiserne. Og det er nyttig viden i forhold til præcisering af markedsføringen. Falke Markiser er meget positive over for annonceformatet og bruger det som et primært supplement til trykte medier. Deres målgruppe holder nemlig også til på Facebook. 

Sandra

Falke Markiser

Vi havde ikke forestillet os, at Facebook annoncering var en mulighed, men vores Facebook konsulent vejledte os hele vejen. Vi ønskede at lade det komme an på en prøve for at se, hvad Facebook annoncer kunne gøre for os, og resultaterne taler for sig selv.

Kendskabet til vores Pergolino markiser er steget markant. På den seneste kampagne, vi har kørt, har vi fået rigtig mange henvendelser på specifikke tilbud og priser. Jamen jeg tror endda, at vi er oppe på 15 direkte henvendelser i indbakken fra Facebook. Samtidig har annoncerne vist sig at være både en kvalitetsstempling fra nuværende kunder og et sted, hvor vi kan yde god kundeservice.

Resultater

klik på annoncer

nåede personer i målgruppen

CTR

Cecilie Appelby

Social mediekonsulent

Når jeg rådgiver Falke Markiser om deres Facebook annoncering, råder jeg dem til at fremhæve specifikke produkter, de ønsker at have fokus på. Med de seneste annoncer har vi fået skabt et stort kendskab til Pergolino markiserne hos en relevant målgruppe.

Vi har i kampagnen forsøgt at tale til danskernes behov for at sidde udendørs i al slags vejr. Det er netop, når vi forsøger at forstå målgruppens behov og ønsker, at vi rammer målrettet og effektivt. Og Sandras tilbagemeldinger om henvendelser fra Facebook, bekræfter os netop i, at det virker. Det er dejligt målbart!

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet