Stor kendskabsgrad giver masser af kunder i salonen

Tidligere vidste Lenettes kunder ikke, at hun tilbød farveteknikken ”Balayage”. Men med opstart af Facebook annoncer er kendskabet blevet spredt så meget i Aarhus, at hun nærmest får 1 ny kunde om dagen – blot på denne farveteknik. 

Lenette

Frisør Munkholm

Min rådgiver Mille og jeg blev enige om, at Facebook Ads ville være en oplagt mulighed til at sprede budskabet om, at vi tilbyder farveteknikken Balayage. Dagligt kontakter nye kunder mig og spørger til netop Balayage, så jeg er overbevist om, at vi med annoncerne har fået fat i en ny og udvidet målgruppe.

Med Mille på sidelinjen følte jeg mig tryg omkring at prøve en ny markedsføringsform såsom Facebook annoncer. Jeg er vild med, at jeg kan få annoncerne, som jeg ønsker. Jeg kan komme med input og får rettet mine annoncer til med billeder og tekst, så de har det helt rigtige udtryk.

Resultater

i CTR

klik til hjemmesiden

daglig ny kunde i gennemsnit

Mille Maria Nordby

Erhvervsrådgiver

Det var vigtigt for mig, at vi valgte et påvirkningsmedie som Facebook til at brande farveteknikken Balayage hos Frisør Munkholm og salonen generelt. Med 3000 klik til hjemmesiden har vi virkelig formået at skabe øget kendskab til farveteknikken Balayage. Som Lenette selv siger, så har brandingen givet hende noget tyngde på efterspørgslen fra nye kunder.

Det næste skridt er Google My Business, så nye, potentielle kunder kan bestille tid direkte ved en søgning på Google. Det er en spændende rejse, vi er på med Frisør Munkholm, og jeg føler virkelig, at vi har fået fat i den ønskede målgruppe gennem Facebook - nemlig kvinder i Aarhus.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet