Flere kunder via Facebook Ads

Da Inge fra Guldager Camping overtog campingpladsen i 2015, skulle de åbne pladsen to uger senere – så de havde ret travlt med markedsføringsdelen. Hun vidste, hvordan man driver en forretning, men havde brug for hjælp til at skabe ekstra synlighed hos deres kunder.

I dag koncentrerer Inge sig om campingpladsen og økonomidelen, da det er her, hun har sine spidskompetencer. Annoncering på Facebook står Søgemedier for. Og det giver faktisk ro i maven. 

Inge Ringgren

Guldager camping

Guldager Camping har oplevet en stor effekt af annonceringen på Facebook. Og det ved jeg, fordi vores kunder har fortalt os, at det netop er på den sociale platform, at de har stødt på os. Så vi er ikke i tvivl om, at pengene, der bliver brugt på markedsføring, er givet godt ud.  

Vi er meget tilfredse med vores konsulent, Michael. Han ved, hvad vi ønsker at opnå, og så vejleder han os i forhold til mediet, når vi henvender os med opgaver.

Resultater

i CTR

nåede personer i rækkevidde

visninger og samlede eksponeringer

Peter Vestmark

Salgschef

Da Inge og jeg skulle lave en strategi for Facebook-annoncering sammen, var målet at tiltrække flere fastliggere. Vi valgte at fokusere geografisk på Nordjylland og en aldersgruppe, der hedder 40+. Det lykkedes at nå ud til den ønskede målgruppe, og det er jo lige præcis det, der er fordelen ved mediet!

Man kan målrette annoncerne på Facebook meget specifikt, og da der er mere end 3 millioner brugere på platformen i Danmark, vil lige netop dine kunder også være til stede.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet