Facebook-annoncering skaber øget omsætning hos kernemålgruppe

Morfarsmoustache.dk har eksisteret i 10 år, men det er første gang, at de to piger bag turde investere i markedsføringen. Valget faldt på Facebook og Instagram-annoncering, der genererer en masse besøgende til deres webshop. Fra dag ét har butikken kunne mærke forskel, og de nye kunder bliver til loyale og tilbagevendende kunder, der skaber større interesse for det fine tøj på shoppen.

Rikke Manniche, MorfarsMoustache

MorfarsMoustache

Vi kunne lige fra start mærke en kæmpe forskel – ikke mindst i henvendelser fra nye kunder, men også at vores omsætning på webshoppen er steget med 15 %, siden vi startede annonceringen op. For os var det en stor investering, men Facebook som annonceform har virkelig indfriet vores forventninger.

Salget på vores webshop stiger hver måned, og vi får masser af henvendelser og positiv feedback fra folk, der slet ikke vidste, at vi eksisterede. Med Facebook-annonceringen opnår vi større synlighed og når ud til nye kunder, der besøger shoppen igen og igen.

Resultater

kr. i klikpris

klik til webshoppen på 5 mdr.

i øget omsætning hver måned

Eva M. Carlsen

Erhvervsrådgiver

Jeg var overbevist om, at Facebook-annoncering var den perfekte markedsføringsform for MorfarsMoustache.dk. Her målretter vi meget specifikt til deres snævre, men loyale, målgruppe og når ud til folk med interesse for vintage og retro style. Vi supplerer med Instagram-annoncering, da deres kernemålgruppe virkelig også søger inspiration på denne platform.

Via effektiv remarketing rammer vi de besøgende på hjemmesiden og sikrer, at de vender tilbage, når der løbende kommer "nye" varer i butikken. Og en tilbagevendende og loyal kundebase er essentiel for en lille butik som MorfarsMoustache.dk. 

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet