Facebook annoncer giver udvidelse i medarbejderstaben

Med sæsonbetonede Facebook annoncer har Søren Søm fået sat fokus på deres kerneydelser og er nået ud til nye kunder. Netop muligheden for at målrette i lokalområdet, gør Facebook annoncerne yderst relevante for de lokale borgere. 

Senest har Søren fra Søren Søm måtte ansætte en ny tømrer for at kunne følge med efterspørgslen i firmaet, så de nu er to til at tage opgaver fra de mange henvendelser. 

Søren

Søren Søm

Det er tydeligt, hvordan netop Facebook annoncerne har givet mig en større kundeflade, da jeg både får henvendelser over telefon og på Facebook omkring nye projekter. Med annoncerne får vi fortalt, hvad vi tilbyder og når ud til en lokal målgruppe.

Senest har jeg erkendt, at jeg ikke kunne følge med ene mand, og jeg har derfor måtte ansætte en mere i firmaet grundet den høje efterspørgsel. Det er jo ren luksus med en fordobling af ansatte, så vi nu er to til at tage opgaver ind.

Resultater

klik til hjemmesiden fra Facebook annoncer på 3 mdr.

nåede personer på 3 mdr.

i CTR

Shaun Gunaratnam

Erhvervsrådgiver

Med Søren Søms Facebook annoncer har vi skabt synlighed for virksomheden og deres ydelser. Når der på bare 3 mdr. har været 842 klik til hjemmesiden, er det klart, at der er masser af potentielle kunder imellem.

Vi skifter Facebook annoncerne ud løbende for at følge sæsonen og for at fremhæve de produkter, der er relevante på bestemte tidspunkter af året. For eksempel er træterrasser og redskabsskure oplagte i foråret og tagrenovering i efteråret.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet