Facebook skaffer nye klienter

Lone åbnede sin første klinik i Kalundborg i slutningen af 2017, baseret på tankegangen: ”Tag Hånd Om Dit Eget Liv”, hvilket også udgør bogstaverne i kliniknavnet: ”THODEL”. Lone tilbyder kropsterapi, massage og coaching – oftest i kombination med hinanden, hvilket gør hendes behandlinger til noget særligt.

I slutningen af 2018 havde hun et møde med Søgemediers rådgiver Eva, hvilket blev starten på et samarbejde om annoncering på Facebook. Allerede kort efter opstarten kunne Lone mærke en forskel. Bookingerne begyndte at komme mere regelmæssigt – og det endda med et annonceringsbudget på kun 20 kr. dagligt til Facebook.

Lone får nu bookinger længere væk fra og mange kommenterer ved bookingen, at de vil prøve en behandling hos hende, fordi de har set hendes annoncer igen og igen.

Lone Regitze Klitten

THODEL Kropsterapi

Fra første møde med Eva har jeg følt mig i trygge hænder hos Søgemedier. Eva har virkelig sat sig ind i min situation og har vist stor forståelse for både min forretning og det faktum, at jeg er en lille nyopstartet virksomhed, der er på vej i gang. Hun er dybt professionel og går meget op i at sikre, at jeg forstår alt, hvad vi taler om og aftaler.

Også samarbejdet med min Facebook-specialist Sofie er super godt. Hun sikrer, at annoncernes udtryk er tro mod min hjemmeside og generelle udtryk. Og så kan jeg sende billeder afsted i helt råt format til hende, i stedet for at være begrænset af et bestemt antal pixels – for det ville gøre, at jeg aldrig ville få noget sendt.

Jeg kan varmt anbefale at bruge Søgemedier – særligt små virksomheder, da der er meget fleksibilitet.

Resultater

gns. CTR

gns. CPC

unik CTR (alle klik)

Eva M. Carlsen

Erhvervsrådgiver

Det har været en sand fornøjelse at lære Lone og hendes forretning at kende, og jeg er glad for at kunne guide hende i junglen af markedsføringsmuligheder.

Sammen har vi skræddersyet en plan for markedsføringen, som udelukkende er baseret på Facebook-annoncering, hvilket er ideelt for en relativt ny klinik som Lones. Med Facebook-annoncerne kan hun nemlig gøre opmærksom på sin eksistens til den helt rigtige målgruppe, der både viser interesse for Lones behandlingsformer og er i relativ nærhed af klinikkerne. Og så kan hun ramme denne målgruppe igen og igen inden for et relativt beskedent annonceringsbudget, hvilket man også er nødt til at tage i betragtning, når der er tale om en forholdsvis ny virksomhed.

Jeg er glad for Lones og mit tætte samarbejde og altid gode og positive dialog – og så er det bare dejligt, at kagen altid står klar på bordet, når jeg kommer forbi.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet