Google Ads giver fyldte depotrum

For bare et år siden havde Michael fra Flex Lagerhotel næsten ingen depotrum udlejet. Men efter at have fået kigget deres markedsføring efter i krogene er det blandt andet blevet til en kontaktformular på hjemmesiden og fokus på Google AdWords. Tiltag der har medført, at Flex Lagerhotel har måtte udvide deres lagerplads for at kunne følge med efterspørgslen. 

Michael Østerskov

Flex Lagerhotel

Tidligere oplevede vi ikke megen efterspørgsel på vores lager og depotrum, men efter at Søgemedier er kommet ind over, oplever vi tydelige resultater. Vores rådgiver Michael har vejledt os om hvilken type markedsføring, der giver mening for os.

Jeg har måtte konstatere, at kombinationen af blandt andet AdWords og en opdateret hjemmeside med kontaktformular er en succes. Jeg har endda været nødt til at bygge nye rum for at følge med efterspørgslen, og de er også snart fyldt op. Vi har som noget nyt valgt kun at markedsføre os online. Det har givet pote og bekræftet os i, at det er den rette måde at markedsføre os på.

Resultater

direkte henvendelser på hjemmesiden om ugen

lokale søgeord har givet +400 klik til siden

lokale og relevante klik til hjemmesiden

Aske Warming

Google Ads specialist og koordinator

Med Flex Lagerhotels beliggenhed i Herning har vores primære fokus været lokalt. Det har fra start været vigtigt, at vi valgte søgeord med fokus på Herning, så Flex Lagerhotel kunne etablere et solidt lokalt kendskab og på den måde få udlejet deres depotrum.

Desuden er hjemmesiden blevet opdateret med en kontaktformular, så folk nemt kan henvende sig efter, at de er blevet eksponeret af annoncerne. Det er fedt at se resultaterne, såsom 3-4 ugentlige henvendelser via kontaktformularen, og Google AdWords som den primære kanal til at generere besøgende til hjemmesiden

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet