Lokal synlighed ender i ordrer

Efter at tømrerfirmaet Hansen & Christiansen er startet op med Google Ads og Google My Business, får de minimum et ugentligt opkald fra en interesseret kunde, der endda som oftest ender med et spændende job. Annonceringen er lokalt forankret og sat op for at give mest mulig synlighed - og synlig er Hansen & Christiansen netop blevet. 

Det er super nemt at forholde sig til og målbart, når vores markedsføringskroner forvandles til reelle ordrer, udtaler Martin, indehaver af Hansen & Christiansen.

Martin, ejer

Hansen & Christiansen

Jeg har jo bare måtte erkende, at vores annoncering virker. Vi får i snit 1 ny kunde hver uge via vores Google Ads annoncering. De mange nye henvendelser på konkrete tilbud må jo alt andet lige være et klart signal om, at vi er blevet synlige i lokalområdet, når potentielle kunder finder os gennem deres Google søgninger.

Inden for vores branche ringer folk ofte for at indhente tilbud og sammenligne priser, men det er tydeligt, at de mange henvendelser vi får, som oftest bliver til et job. Det er nemt for os at forholde os til, når vores markedsføringskroner bliver forvandlet til reelle ordrer.

Resultater

ny kunde om ugen grundet Google Ads

i gns. position på Google

har fundet virksomheden gennem Google My Business på 3 mdr.

Shaun Gunaratnam

Erhvervsrådgiver

Hansen & Christiansen er et godt eksempel på, at man sagtens kan starte blødt ud med med mængden af markedsføringskanaler. Vi vurderede, at Google Ads og Google My Business kunne give dem den ønskede lokale synlighed fra start.

Vi har derudover valgt et meget lokalt fokus og sat fængende og relevante annoncer op ud fra det. At Martin kan mærke en forskel i forhold til opkald, udarbejdede tilbud samt ordrer er jo et klart signal om, at vi har ramt noget rigtigt.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet