67.000 eksponeringer på display-annoncer - på en måned

Annoncemarkedet kan være en stor og forvirrende skov at bevæge sig ud i alene. Det har Helle fra TPI El & Automation ApS - ligesom mange andre virksomheder - mærket på egen krop. For at få mest muligt ud af sine markedsføringskroner på et uoverskueligt marked valgte Helle at starte et samarbejde med Søgemedier. Det har vist sig at være en god beslutning.

Med Søgemediers hjælp har TPI fået en ny og tidssvarende hjemmeside, der effektivt markedsføres på Google, så man rent faktisk også kan finde den. Derudover er TPI nu aktive på Facebook, hvor markedsføringen har en mere personlig vinkel.

Samlet set har samarbejdet betydet flere kunder i butikken og et bedre overblik.

Helle

TPI El & Automation

Vi kan se på statistikkerne, at vores SEO og Google Ads går godt. Før i tiden lå vi ikke særlig godt placeret, men hvis jeg for eksempel googler ”el-installatør i Skanderborg”, ligger vi nu nummer 1. Det har helt klart en indvirkning på vores kundetilgang. Selvom hovedparten af vores kunder er virksomheder, kan vi mærke, at tilgangen fra private kunder er steget betydeligt, siden vi begyndte at markedsføre os på Google.

Resultater

eksponeringer på display-annoncer på en måned

ligger på første side på Google på relevante søgeord

rådgiver

Andreas Bjørn Troelsen

Google Ads konsulent

TPI's resultater taler for sig selv. Deres Google annoncer har samlet fået over 67.000 eksponeringer inden for de sidste 30 dage – endda på trods af, at de er målrettet specifikke geografiske placeringer og derfor konkurrerer med virksomheder, der har et markant højere dagsbudget. Derudover ligger de højt på side 1 på de mest relevante søgeord, herunder "elektriker Skanderborg" og "elektriker Odder". Det betyder, at der er rigtig gode muligheder for at tiltrække kunder i lokalområdet.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet