Loyal og primær målgruppe nås med nyhedsbreve

Bidro sender nyhedsbreve ud til deres mange modtagere, og slipper samtidig for at lægge en masse arbejde i det selv. Som Steen Danielsen fra Bidro selv udtaler det, så sættes nyhedsbrevene op, ligesom de ønsker det og er i tråd med resten af deres identitet.

Nyhedsbrevene sættes op ud fra Steens input og ønsker, og i samarbejde med Søgemedier er der fundet den stil og de budskaber, der skal kommunikeres ud. Al deres markedsføring er fokuseret omkring kendskab, og med nyhedsbrevene nås ud til mange modtagere på én gang med alle de nyeste informationer.

Steen Danielsen

Bidro

Vi ser masser af muligheder i at sende nyhedsbreve ud – da vi når ud til vores primære og loyale målgruppe direkte i deres indbakke. Vi sender informationer ud om messer, nyt fra Bidro, samt når der kommer nye produkter.

Vi ved, at når vi vil have fokus på noget nyt, så kender vores konsulent Josephine til vores ønsker, og det hele koordineres på tværs af kanaler som netop nyhedsbreve og Facebook. Det giver den ønskede synergieffekt, og det er effektivt for os med markedsføring på tværs.

Professionelt layout

Nyhedsbreve i tråd med Bidros udtryk og stil

Tætte kunderelationer

Plejer relationer ved at lande i deres indbakke

Top of mind

Målgruppen husker Bidro fremfor konkurrenterne

Josephine Manthai

Marketingkonsulent

Med nyhedsbrevene plejer Bidro relationen til deres modtagere, og samtidig skabes der øget synlighed og kendskab til deres produkter. Med det øgede fokus på produkter, sørger vi for, at folk søger rundt på deres webshop og efterspørg produkterne hos forhandlerne.  

En rød tråd og et grafisk flot udtryk er vigtige elementer, når jeg sætter nyhedsbrevene op. Netop den røde tråd til de øvrige markedsføringskanaler gør det samlede udtryk for Bidro mere ensartet og professionelt. 

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet