Lokal strategi gennem 9 år

Som køreskole ved du, hvor din målgruppe befinder sig aldersmæssigt og geografisk. Men hvordan du mest effektivt, når ud til netop denne målgruppe, det har Byens Køreskole Næstved deres rådgiver Lene til at hjælpe med. En brugervenlig og simpel hjemmeside samt annoncering på Google og Facebook gør, at køreskolen bliver fundet og kontaktet. 

Henrik Nielsen, kørelærer

Byens Køreskole Næstved

Vi har haft Lene som rådgiver i 9 år, og vi er yderst tilfredse med den sparring og interesse, Lene bidrager med. I dag ved vi, hvad vi bruger vores markedsføringskroner på, og vi har en online strategi, der passer til lige netop vores køreskoles lokalområde.

Vores Google Ads annoncering og nummer 1 placeringer på Google gør, at de lokale finder os og læser mere på hjemmesiden. Vi får sendt en masse billister ud på vejene, og jeg er ikke i tvivl om, at det er den rette markedsføring og synlighed, der gør, at vi har så travlt.

Resultater

i CTR på Google Ads

kr. i gns. klikpris på Google Ads

års samarbejde med Søgemedier

Lene Lundgren

Salgschef

Med Google Ads strategien leder vi potentielle køreskoleelever ind på hjemmesiden. En hjemmeside hvor brugervenlighed og relevant indhold er ekstra afgørende. Folk ved, hvad de søger, når det gælder kørekort. De vil ikke inspireres men blot informeres, og det bliver de på hjemmesiden.

Med en høj CTR på hele 29 % på Google Ads er det tydeligt, at vi rammer Næstved og småbyerne i de helt rigtige aldersgrupper. Vi har lavet en rød tråd i annonceringen fra søgning til annoncetekst og videre til landingsiden. En rød tråd der er afgørende for netop geografisk annoncering, hvor lokalområdet er i fokus. 

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet