Fra markedsføring i øst og vest til strømlinet profil på Google og Facebook

Danhostel Copenhagen Amager har haft de to travleste år i deres historie. Lasse, der står for den daglige drift, er ikke i tvivl om, at samarbejdet med Søgemedier er en stor del af forklaringen.

I fællesskab med sin primære kontaktperson hos Søgemedier, Niclas, har Danhostel Copenhagen Amager omlagt sit markedsføringsbudget, så de får mere ud af deres markedsføringskroner – uden at bruge flere. Ifølge Lasse selv bruger de simpelthen bare pengene bedre. Med en mere strømlinet profil, der både omfatter markedsføring på Google og Facebook, har Danhostel Copenhagen Amager fået gladere, og ikke mindst flere, gæster.

Lasse Borch, bestyrer

Danhostel Copenhagen Amager

Før var vores markedsføring spredt ud over forskellige instanser i øst og vest, og det var både dyrt, tidskrævende og ineffektivt. Samarbejdet med Søgemedier har betydet, at vi nu har al vores markedsføring samlet ét sted.

Jeg er jævnligt i kontakt med Søgemediers Facebook- og Google-specialister, men Niclas er vores primære kontaktperson. Det er ham, vi laver den overordnede strategi med, og ham, jeg drøfter interessante tilbud med. Han kender virksomheden godt og sørger for, at der er en rød tråd i markedsføringen – så vores kunder ved, hvem vi er.

Resultater

på Google på relevante søgeord

flere besøgende på hjemmesidens booking-side

likes på Facebook

Niclas Jeppesen

Erhvervsrådgiver

Lasse og jeg har arbejdet på at skabe en klar, konsistent og troværdig profil for Danhostel Copenhagen Amager. Det har aldrig været vigtigere at have en rød tråd i markedsføringen. Kunderne befinder sig på flere forskellige online platforme end tidligere, og det stiller krav til virksomhedens ansigt udadtil. Det skaber tillid, hvis kommunikationen er personlig og ensartet på hjemmesiden, Facebook, Google og andre af tidens online platforme.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet