Tidligere traditionelle medier er skiftet ud med Google og Facebook

Succesen og troen på Facebook opstod da Prebens Vinhandels rådgiver insisterede på, at bl.a. Facebook kunne bane vejen til vinelskernes hjerter. I dag er der opbygget et hyggeligt vinunivers på Facebook med 3200 følgere. Her deler vinhandlen nyheder om vin til fester, vinaftener og viser inspirerende videoer samt billeder.

Prebens Vinhandel har desuden stor succes med profilannoncering af deres koncept, der når bredt ud og tiltrækker mange besøgende til hjemmesiden.

Preben, ejer

Prebens Vinhandel

Vi er meget overraskede over, at vores første mål om at nå 1000 følgere på Facebook hurtigt viste sig at være for lavt sat. Med vores i dag mere end 3000 følgere på Facebook kan vi virkelig få vores budskaber ud med bl.a. videoer. Det er samtidig tydeligt, hvordan vores profilannoncering på Facebook og Google AdWords har skabt øget genkendelighed og synlighed blandt folk i lokalområdet.

Jeg er rigtig tilfreds med min rådgivers måde at rådgive os på – og jeg har trygt kunne lægge overblikket i hans hænder. Hans vejledning og gennemgange af statistikker er meget i øjenhøjde, og det er tydeligt, hvordan vi med den rette hjælp når bredere ud end tidligere

Resultater

af den samlede trafik til hjemmesiden kommer fra Google Displayannoncer

visninger gennem Google Ads på 5 mdr.

personer nået i lokalområdet med én Facebook kampagne

Peter Vestmark

Salgschef

Mit mål har fra start været, at Preben skulle få øjnene op for andet end de tidligere traditionelle medier. Det viste sig jo netop også, at platforme som Facebook og Google var oplagte for Prebens Vinhandel.

Vi sparrer løbende om vinhandlens udtryk i deres markedsføring. Her har jeg fremhævet mulighederne ved at anvende videoer og en personlig vinkel med medarbejderne som afsendere på deres profilannoncer.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet