Et samarbejde baseret på tillid

Tørring VVS har været kunde siden 2013 og har haft Bo Olin som deres rådgiver i alle årene. Det har været noget af en rejse, og der er sket meget på annoncemarkedet siden opstart. Derfor har den rådgivende del samt det at få samlet al markedsføring ét sted - været altafgørende. Bo har løbende rådgivet den familieejede virksomhed til at vælge de rigtige platforme til at skabe synlighed i Jylland. 

Tørring VVS´ markedsføring består i dag af en ny hjemmeside, SEO, Google My Business, Google Ads, Display annoncering og Facebook, der alt sammen bidrager til, at deres identitet og kerneydelser bliver synliggjort.

Kamilla Karlskov

Tørring VVS

De første år kunne vi virkelig mærke, at vi sparede penge på vores markedsføringsbudget. Før brugte vi radio- og avisannoncer, som var svære at måle på, men med vores online markedsføring samlet ét sted i dag er det hele meget nemmere at gennemskue. Vores rådgiver Bo kommer med anbefalinger, der passer til netop vores behov, og vi føler virkelig, at vi får en god service. 

Det giver mig en tryghed, at jeg har en fast kontaktperson i hver afdeling. Mine konsulenter har altid en kort responstid, og de er fantastiske til at følge op og til at sparre med.

Det at jeg kan have tillid til de personer, jeg samarbejder med hos Søgemedier, gør min dagligdag meget mere overskuelig. Et godt eksempel er, at vi har haft rigtig stor succes med jobopslag på Facebook - noget som vores Facebook-konsulent anbefalede os at prøve. Og det har resulteret i et overvældende antal af ansøgninger og en stor rækkevidde blandt de lokale.

Resultater

rådgiver i 6 år

simpel men samtidig informativ hjemmeside

nåede personer på ét enkelt jobopslag på Facebook

Bo Olin

Salgschef

Indgangsvinklen til samarbejdet med Tørring VVS har været at overskueliggøre deres markedsføring og skabe en tydelig identitet.

Geografien er vigtig, og noget vi arbejder meget med på Google både i forhold til deres organiske placeringer, Google annoncer samt den mere lokale vinkel med Google My Business. Desuden supplerer vi med en personlig vinkel og fremhævelse af projekter på Facebook, så potentielle kunder ved, hvem der står bag Tørring VVS.

Senest har Tørring VVS fået lavet en ny hjemmeside, og med den sikrer vi, at der er genkendelighed på tværs af platforme. Hjemmesiden skulle forenkles, og et nyt logo samt et udtryk med en rød tråd var fokusområder. At hjemmesiden er blevet mere simpel og nem at navigere rundt på, og desuden har et dynamisk Facebook nyhedsfeed, gør den til netop det online visitkort, VVS-firmaet har brug for. 

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet