Skarp og stilren markedsføring giver fyldte borde i restauranten

The Balcony har forenet et nutidigt og stilrent udtryk på tværs af deres markedsføring. Hjemmesiden er grundstenen, hvor Facebookannoncer og Facebookopslag linker til, så der løbende sendes besøgende ind på hjemmesiden.

En stilren hjemmeside, et simpelt bookingsystem og en effektiv markedsføring gennem Facebook har været medvirkende til, at der virkelig kan mærkes forskel i antallet af gæster, der ligger vejen forbi restauranten i Odense.

Anders Jensen & Peter Steen Hansen

The Balcony

Vi ønskede, at vores nye hjemmeside skulle være mere moderne og med høj brugervenlighed. I samarbejde med vores designer af hjemmesiden kom vi frem til et fedt designudkast med store billeder, der viser vores stilrene udtryk fra restauranten.

Sideløbende har vi satset på Facebook med både firmaside og annoncering. Med skarpe annoncer omkring vores koncept og menu har vi oplevet en stor stigning i antal gæster i restauranten. Når vi i én konkurrence på Facebook når ud til 88.476 personer, så er det tydeligt, hvordan konkurrencerne bidrager positivt til kendskabet til restauranten.

Resultater

stigning i følgere på Facebook i 2018

nye likes til Facebook på et år

stilren og nutidig hjemmeside

Rebekka Karstoft

Social mediekonsulent

The Balcony har fået en nutidig og stilren hjemmeside, hvor det gennem et simpelt bookingsystem er nemt for gæsterne at booke bord. Det er vigtigt for Anders, Peter og de øvrige bag restauranten, at de selv kan redigere i forskellige sektioner, når der er nyt på menuen eksempelvis.

Vi har desuden taget det professionelle og simple udtryk fra hjemmesiden og ført over på Facebook, så der er en rød tråd i markedsføringen. Når vi afholder konkurrencer på Facebook og udlodder deres menuer, har vi oplevet en kæmpe interesse. Alene i 2018 har The Balcony fået 6253 nye følgere på siden – alle potentielle gæster til restauranten.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed?

Bliv kontaktet