Spor de varme leads fra dit website

En undersøgelse fra analysebureauet Gartner Group viser at ca. 95% af B2B besøgende på et website ikke kontakter virksomheden, der besøges, selvom de var potentielle kunder. Dem kan du nu få sat navn på og dermed øge hitraten på leads i din salgsorganisation.

Øg din hitrate i salget med account based marketing

Ved at benytte account based marketing (ABM) vil du opleve en større hitrate i din salgsorganisation. Søgemediers ABM løsninger sætter firmanavn på de besøgende, du har haft på dit website. Vi opsætter tilpassede rapporter, som frasorterer den type besøgende, du finder irrelevant. Du skal dermed ikke spilde tid på frasortering af ikke-potentielle leads, som du ved, ikke genererer salg i din virksomhed.

Omvendt kan vi opsætte en rapport, som indeholder en oversigt over website-besøgende, der har haft en adfærd på dit website, som opfylder de kriterier, du definerer. 

Læs blogindlæg om ABM 

Henning Laursen

ABM tilbyder yderst spændende data for os, da vi aktivt kan følge op på relevante besøgende på vores forskellige service-undersider. Vi kan hjælpe præcis, når et behov opstår, og den hurtige opfølgning giver nye kunder. Vi ringer ud og hører, om vi kan hjælpe med noget specifikt, hvilket vi synes...

Account Based Marketing for B2B virksomheder

 Få sat navn på de virksomheder, der besøger din hjemmeside og se hvilke landingpages, der er blevet læst af hver enkelt virksomhed – også udenlandske virksomheder.

Målret bannerannoncering mod den helt konkrete målgruppe, som finder din ydelse eller dit produkt top relevant. Du kan målrette helt ned på virksomhedsnavn.

Modtag tilpassede rapporter, hvor de besøgende er sorteret og filtreret efter de kriterier, der er relevante for netop din virksomhed.

Skal dine leads blive til kunder?

Vi skaber overblik over dine potentielle kunder