Mulighederne på Google

Efterårets seminar-succes om mulighederne på Google gentager vi nu som et webinar!

Kan en potentiel kunde finde din hjemmeside, hvis de ikke søger direkte på dit virksomhedsnavn?

Leder du selv omme på side 2 og 3, når du søger på Google? Nej vel... Så derfor skal din virksomhed selvfølgelig også ligge på side 1 i Googles søgeresultater.

På webinaret gennemgår vi vigtigheden af at blive fundet på Google - verdens største søgemaskine. Vi ser på både organisk og betalt trafik, og kommer derfor omkring SEO, Google My Business og Google Ads.

Hvad genererer de hurtigste og bedste klik til din hjemmeside? Hvad er bedst på lang sigt? Og hvordan spiller de forskellige ting sammen?

Vi forsøger at komme med svarene i dette webinar.

Vi kommer ind på:

  • Markedsføring via SEO (søgemaskineoptimering)
  • Markedsføring via Google My Business
  • Markedsføring via Google Ads / Display / Remarketing
  • Sammenspillet mellem de tre ovenstående markedsføringstiltag i forhold til kunderejsen
  • Vigtigheden af en Google-optimeret hjemmeside


Webinaret præsenteres af Digital Strategichef Tobias Thaastrup-Leth og Marketing- og kommunikationsspecialist Chistina Søndergaard

Tilmelding sker via formularen.

Tid og sted

Online: Du deltager hjemmefra via din computer. 

Vi sender et link til dig dagen før, og så logger du på tirsdag d. 3. december kl. 10.30 - gerne lidt før.