Øg din hitrate i salget med account based marketing

Du kan nu få sat navn på de besøgende på din hjemmeside. En undersøgelse fra analysebureauet Gartner Group viser, at ca. 95% af B2B besøgende på et website ikke kontakter virksomheden, der besøges, selvom de var potentielle kunder. Dem kan du nu få oplysninger på og dermed øge hitraten på leads i din salgsorganisation.

Webinaret afholdes af Søgemediers digitale strategichef, Tobias Thaastrup-Leth og SEO-specialist Peter Koss, der uddyber, hvordan du kan bruge account based marketing (ABM) til at skabe salg.

På webinaret vil Tobias bl.a. komme ind på:

  • Hvordan du sporer de varme leads fra din hjemmeside
  • Hvordan du kan ramme den perfekte målgruppe med ABM annoncering

Tid og sted

Online: Webinaret foregår online, så du deltager "hjemmefra" via din computer. Det afholdes torsdag d. 20. juni 2019 kl. 10.30, og du kan tilmelde dig via formularen nedenfor. 

Vi sender et link til dig dagen før, og så logger du på gennem linket. 

1-1 samtale efter webinaret

Hvis du ønsker at tale med en af vores konsulenter efter oplægget, ringer vi dig gerne op. Så kan vi gennemgå, hvordan din virksomhed kan bruge de varme leads. Håber du har lyst til at tage en snak med os - det er ganske uforpligtende og helt gratis. 

Spørgsmål?

Kontakt Sofie Sejersen for yderligere information på 87 20 40 08 eller sofie@sgme.dk.

TILMELDING SKER VIA FORMULAREN. 

Case med ABMc - Tandhjulsfabrik får varme leads fra hjemmesiden

Du kan også læse vores blogindlæg om ABM og få svar på nogle af dine spørgsmål allerede nu:
Account based marketing (ABM)