Bliv fundet på side 1!

Kan en potentiel kunde finde din hjemmeside, hvis de ikke søger direkte på dit virksomhedsnavn? Leder du selv på side 2 og 3, når du søger på Google? Nej vel, så derfor skal din virksomhed selvfølgelig også ligge på side 1.

Hvis en potentiel kunde skal finde din virksomhed, vil det typisk være informationer og førstehåndsindtryk fra hjemmesiden, der spiller ind i forhold til valget af samarbejdspartner eller forhandler. Men kan folk overhovedet finde din hjemmeside, hvis de ikke søger direkte på dit virksomhedsnavn? Der er mange måder, hvorpå virksomheder bliver fundet, men hvad giver mening for din virksomhed?

På webinaret gennemgår vi vigtigheden af at blive fundet på Google og ser bl.a. ind på, hvordan en Google Ads kampagne kan generere flere klik til din hjemmeside.

Vi kommer ind på:

  • SEO (søgemaskineoptimering)
  • Google Ads 
  • Google My Business
  • Vigtigheden af en Google-venlig hjemmeside

 

Seminaret præsenteres af Digital Strategichef Tobias Thaastrup-Leth. 

Tid og sted

Online, d. 26. september kl. 10.30 - 11.30. Registeringslink sendes dagen før webinaret. 
Tilmelding sker via formularen.

1-1 samtale efter webinaret

Hvis du ønsker at tale med en af vores konsulenter efter oplægget, ringer vi dig gerne op. Så kan vi gennemgå en udarbejdet synlighedsrapport af din forretning samt vende forbedringsforslag på din hjemmeside. Håber du har lyst til at tage en snak med os - det er ganske uforpligtende og helt gratis.

Spørgsmål?

Kontakt Sofie Sejersen for yderligere information på 87 20 40 33 eller sofie@sgme.dk