Nemt og bekvemt

Kender du det, at man næsten har foretaget et køb på en webshop, og så begynder det at bøvle? Købsprocessen fungerer ikke optimalt, og du lukker vinduet. Så hellere finde en anden forhandler! 

Vi ser på webinaret ind på, hvad en webshop anno 2018 SKAL kunne for at leve op til forbrugernes forventninger og vaner. Hvilke ting er meget vigtige, og hvad må under ingen omstændigheder fejle, hvis vi ønsker at tjene penge online. Bliv klogere, når Mikkel Rasmussen tager dig igennem en times do's and don'ts. Når du har lyttet med vil du ikke længere være i tvivl om, hvorfor du bør flytte din forretning online.

På webinaret kommer vi bl.a. ind på: 

  • Design
  • Indhold
  • Brugervenlighed
  • Konverteringsoptimering


Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs. Besvares disse ikke, vil Mikkel efterfølgende kontakte jer på e-mail. 

Tid og sted

Webinaret foregår online, onsdag d. 3. oktober kl. 10.30. Vi sender info ud til dig dagen før, hvor processen også er beskrevet. Tilmelding sker via formularen. 

1-1 samtale efter webinaret

Hvis du ønsker at tale med en af vores konsulenter efter oplægget, ringer vi dig gerne op. Så kan vi vende eventuelle forbedringsforslag på din webshop. Håber du har lyst til at tage en snak med os - det er ganske uforpligtende og helt gratis.

Spørgsmål?

Kontakt Sofie Sejersen for yderligere information på 87 20 40 33 eller sofie@sgme.dk.